niedziela, 14 lipca 2013

Imagin z Niallem i Zaynem

Idziesz na koncert łan di. Było to twoje marzenie. Jesteś tam tydzień wcześniej żeby mieć dobre miejsca. No i w dniu koncertu w twoim namiocie ktoś jest. Patrzysz, a to Niall i to nagi!!!
-Hej suko rozbieraj się
-Ale Niall ja się boję
- Czego się boisz żal mi cię wiem że się nie boisz, wiem że mnie chcesz. - Kurde no masz rację. No i spociłaś się od tego napalonego ciała Nialla bo on taki supcio goroncy jest
No i się rozbierasz ale jak on widzi twojego bobra to się cofa
-Weź to ogól bo jak wsadzę to nie wyciongne XDXDXD
- No ale czym mam się ogolić? Tu ni ma nic oprócz kaktusuf
 - No to na co czekasz bierz go i do bobra nie? XDXDXDD
No i golisz bobra kaktusem ale się kaleczysz i cię boli
-Niall nie możesz mnie ruchać bo mnie boli kolce mi w cipie zostały
- Wolę kolce w dupie niż bobry bobry bardziej szczypią XDD
-No ok ale uważaj bo mnie kuje
-Dobra suko cicho - no i cię rucha ale mocno a cię to boli i zaczyna ci lecieć krew
-Chyba ci okres wywołałem o czy to twoje jelita XDXD
- No nie Niall to przez te kolce. No i zauważasz rze Niallowi z kutasa leci krew bo tam kolce mu się wbiły w środeczek i przyjeżdża pogotowie i się okazuje rze pielęgniarkom jest Zayn XDDD
No i Zayn go widzi i podchodzi
-Co ty mu suko zrobiłaś chodź Niall wyrucham cię w dupę i będzie lepiej
-Nie Zajan nie rub tego wyjmij mi kolce z huja
-Wyjme ci je ustami - no i Zajan zaczyna mu wyciongać kolce ustami a Niall dochodzi i spuszcza się Zajanowi do oczu - o ty huju nic nie widze XDXD
A ty wszystko widzisz i ciebie to podnieca bo tak naprawdę jesteś Ziall sziperem no i robisz foteczki i wtedy Zayn w takiej spudniczce że mu dupe widać idzie do ciebie i ci zabiera ten telefon i w morde ci daje. - Co ty suko ja sobie nie rzyczę żadnych filmów takim szajsungiem masz tu kamerę w HD XDDD
No i robisz film takom kamerom HD i potem to dajesz na jutube i karzdy cię koha bo pokazałaś że Ziall is ryl
No i potem dostajesz zaproszenie na ślóp od Zayna i Nialla no i idziecie do konfesjonału i tam się dupczycie aż do kompunji świentej XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz