niedziela, 14 lipca 2013

Imagin z Louisem

Jesteś sobie w lumpeksie bo musisz kupić nowe ciuchy no bo musisz jakoś fajnie wyglądać i idziesz zapłacić za te ciuchy no i patrzysz a kasjerem jest Louis. No i prawie doszłaś patrząc na niego
-Co masz taką minę jak dałn XDXDXD
-Och wybacz Louis zagapiłam się
-Przecież mojego kutasa nie widać bo jest zasłonienty tą ladom ty ślepa pizdo XDDD
-Ale nie tylko kutasa masz ładnego
- A ty nie masz nic ładnego weź załóż worek na głowę bo cię nie wyruham
- O kurde to ty chcesz mnie wyruchać? Spoko to ja poprosze te rzeczy kture sobie wybrałam no i sobie założę na twasz i się poruchamy pod ladom.
-Nie w pracy nie bo wiocha wyjebią mnie że takiego paszteta rucham XDXD
- No dobra ale szybko bo okresu dostałam i muszę sobie tampona wymienic ://
Nie wymieniaj lubię jak dziewczyna ma okres wiesz jakie to smaczne
-No dobrze Louis a kiedy kończysz pracę
-A już stond spierdalam bo hujowo się tu siedzi XDXD
- Okej to gdzie idziemy? -No nie wiem tempa pizdo weź ty też coś wymyśl ja ci już na ryj torbę dałem to ty też rusz tom muzgownicom
-No to chodźmy do mnie moja mama poszła rozrzucać gnuj to mam oborę wolnom XD
-No ok - no i jedziecie do ciebie i idziecie do obory
W oborze jebie gównem i gnojem ale ciebie pocionga ten zapach bo ci przypomina dzieciństwo no i Louis rzuca cie na siano i cię rucha tak mocno że ci siano do dupska wchodzi
Potem cię odwraca bo chce cię od tyłu przeruchać ale się odsuwa
-Co ci tak dupsko jebie gnuj dupom przerzucasz czy czo XDXD
-No nie zawrze ryjem przerzucałam nie wiem co jest nie tak.
-Pewnie się nie podtarłaś
-A może ostatnio taką srakę miałam i zapomniałam XDXD
-O fuj ty suko idę sobie - no i Louis wychodzi a ty płaczesz i idziesz rozrzucać gnuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz